pátek 17. října 2014

Denisa Maková NE panenka


Tak pokud čtete tato slova zřejmě Vás můj titulek upoutal natolik, že jste se rozhodli přečíst si můj příspěvek, to mě těší!


Dnes Vám představím svou kamarádku Denisu. Denisa pochází z Ostravy, konkrétně z Karviné...je ji 20 let a nejen je pilnou studentkou, ale i vzornou zaměstnankyní zařízení, kde pracuje s dětmi, což je její velkou vášní, další její vášní je tanec.

Bohužel v tomhle si moc podobné nejsme, protože já a tanec přichází v úvahu až po přibližně třech drincích a ne těch nealko, abychom si rozuměli.

Denisa to krásně svede i zcela střízliva, takže ji pustě jakoukoli rytmickou hudbu a máte to v kapse.
Ale musím Vás varovat neuspějete u ní s mákem, jak by mohlo její zavádějící příjmení napovídat a rozhodně ne s fastfoody, což je mimochodem další věc, ve které se úplně neshodujeme. Bohužel, jak je u mě známo já kdybych mohla, tak v oblíbeném "mekáči" snídám, obědvám a večeřím a sem tak bych skočila i pro svačinku.

Ale jak je známo protiklady se přitahují a Denisa patří mezi mé přátelé.








Děkuji za přečtení a doufám, že se vrátíte pro další příspěvek!



Žádné komentáře:

Okomentovat